poniedziałek, 4 czerwca 2012

Szybkie ciasteczka.

Szybkie ciasteczka.


Składniki:
-1 opakowanie ciasta francuskiego
- około 6 truskawek
- wiórka kokosowe
- cukier
- woda
- jajko
Na cieście francuskim układamy w rządku kawałki truskawek (jak na zdjęciu). Posypujemy cukrem oraz wiórkami kokosowymi. Składamy ciasto i mocny ugniatamy aby sie dobrze skleiło. Wykałaczką robimy dziurki, dzięki temu nasze ciasteczka nam nie wyrosną. Górę ciasta smarujemy jajkiem i posypujemy cukrem. Ciasto na papierze do pieczenia umieszczamy w rozgrzanym piekarniku (180stopni) i pieczemy około 30minut. Upieczone ciastka dekorujemy truskawkami i cukrem pudrem. 
Smacznego!







Share:

12 komentarzy:

  1. Szybko i pysznie, ciasto francuskie zawsze ratuje mnie w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe, słodkie przekąski;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ciasteczka!
    Ciasto francuskie tak miło się zjada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybkie, przepyszne i niezawodne, gdy goście wpadną z niezapowiedzianą wizytą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne takie małe co nie co :) Dawniej ciągle kupowałam ciasto francuskie i robiłam ciasteczka z jabłkami, gruszkami, z czekoladą itd. Teraz minęło trochę czasu, a ja szaleje już tylko z ciastem kruchym i ciągle wygniatam i robię tarty. Ale dobrze,że mi przypomniałaś o francuskim! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sezon na truskawki w pełni, więc przepis jest super na czasie. Z ciastem francuskim truskawki smakują bosko!

    Z serdecznymi pozdrowieniami,
    Edith

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ciasto francuskie, robiłam kilka dni temu trójkąciki z twarożkiem(Pilos z lidla, mój ulubiony), a w ogródku pierwsze czerwone truskawki, więc na pewno zrobię ciasteczka jak Twoje, bo wyglądają pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie proste no i truskawkowe. To lubię najbardziej w tych ciasteczkach :-)

    OdpowiedzUsuń