piątek, 15 lipca 2016

Pomelo Food Company czyli dieta pudełkowa.

Pomelo Food Company czyli dieta pudełkowa.


W ostatnim czasie miałam przyjemność testowania cateringu wegetariańskiego (dieta pescowegetariańska) z firmy Pomelo Food Company.

Catering jest rozwożony między 3 a 7 rano prost pod drzwi, wystarczy że poinformujemy ochroniarza budynku lub podamy kod na klatkę. Zestawy składają się z 5 posiłków: śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek oraz kolacja.


Przykładowy jadłospis:

Serek Capri z pastą jajeczną
Owsianka pinacolada
Tofu na szpinaku z młodymi ziemniaczkami
Ciasto czekoladowe
Makaron z tuńczykiem w sosie pomidorowym

Catering miałam dostarczany przez 2 dni, jak do pierwszego miałam kilka zastrzeżeń tak na drugi dzień wszystko było idealnie.

Wady:
- przy pierwszym cateringu jedno z dań było nieszczelnie zapakowane i niestety trochę się rozlało w torbie
- warzywa do dania głównego były lekko kwaśne, nie wiem czym to było spowodowane, ale nie trafiało to w moje kubki smakowe
- dzienny koszt to około 59 zł 

Zalety:
- bezproblemowa dostawa pod drzwi
- posiłki smaczne, szczególnie ciasto czekoladowe oraz tofu na szpinaku z ziemniaczkami
- wszystko ładnie i starannie zapakowane ( tu ten mały minus za pierwszą dostawę, później nie było tego problemu)
- jak na osobę która podjada i ciężko jej wytrzymać na jakiejś diecie, podczas cateringu od Pomelo nie zdarzyło mi się podjadać, posiłki były sycące i odpowiednie na moje zapotrzebowania
- dobrze doprawione 


Myślę, że jest to idealna opcja dla osób, które moja konkretne zapotrzebowania kaloryczne i nie maja czasu samemu przyrządzać posiłków.
Osobiście uwielbiam przesiadywać w kuchni więc na pewno nie będę nigdy korzystać z firmy cateringowej, ale wiem, że jest sporo osób którym może to ułatwić i umilić życie.

Share:

2 komentarze:

  1. Odnosnie diet pudełkowych to wypowiem sie i ja. Od jakiegoś czasu korzystam z tego https://www.lightbox.pl/catering-dietetyczny-lodz cateringu dietetycznego i uważam, że jest to jeden z lepszych dostepnych na rynku. Nie jest drogi, a posiłki są bardzo zróżnicowane i moim zdaniem przypadna one do gustu każdemu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od zawsze chciałam czegoś takiego spróbować, ale ostatnio jakoś nie byłam w humorze. Może dlatego, że za bardzo lubię gotować. I tak uważam, że to bardzo fajna opcja, jak ktoś chce jadać zdrowo. Sama bardzo fajną ofertę widziałam u caterobazar więc jeżeli szukacie czegoś dla siebie, to możecie tam zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń