niedziela, 5 października 2014

Buraki jak Masterchef

Buraki jak Masterchef


Kluski z buraków - przepis z Masterchefa

Składniki (dla 3 osób)

- 3 małe buraki
- 100 g ricotty (ja niestety nie dostałam i użyłam mascarpone 70g)
- 4 łyżki startego parmezanu
- 3/4 szklanki mąki
- 1 jajko
- sól

Buraki gotujemy w mundurkach, następnie obieramy i trzemy na tarce o małych oczkach. Dodajemy mąkę, sery, jajko i zagniatamy ciasto. Doprawiamy solą i pieprzem. W garnuszku zagotowujemy wodę z odrobiną soli, łyżka formujemy kluseczki które wrzucamy do wrzątku. Gotujemy około 3 minut od momentu wypłynięcia. 
Share:

3 komentarze:

  1. Jak w Masterchef :) Doskonałe, a burak to mój ulubiony produkt wyjściowy, zazdrościłam im zadania..A Twoje doskonałe! Dzisiaj robię, ale buraki już upiekłam w piekarniku, chyba też ok?

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne . nie widzialam tego odcinka ale musial byc ciekawy

    OdpowiedzUsuń