czwartek, 29 listopada 2012

Naleśniki z krewetkami.

Naleśniki z krewetkami.
Przez ostatni czas bardzo rzadko zaglądałam na bloga a spowodowane było to studiami. Oczywiście brak postów nie oznacza braku gotowania. Dzisiaj złapałam trochę czasu więc postanowiłam nadrobić zaległości i zacząć umieszczać zaległe przepisy. Naleśniki zawsze kojarzyły mi się z serem, mięsem lub ze szpinakiem, dlatego postanowiłam to zmienić i stworzyć coś bardziej wykwintnego

Przypuszczam, że każdy z was ma swój sprawdzony przepis na idealne naleśniki, a jeżeli nie to kilka postów niżej znajdziecie mój pomysł. Zabierzmy się za farsz.

Składniki:
- 250g krewetek tygrysich
- 1 melon
- limonka
- dwie garści pomidorków koktajlowych
- zmielona słodka papryka
- klarowane masło
- sól
- pieprz


Krewetki płuczemy pod zimną wodą i czekamy aż odciekną z wody. Na rozgrzaną patelnie z masłem wrzucamy krewetki i doprawiamy papryczką, solą i pieprzem. Smażymy krotko, aby nie zrobiły się twarde. Następnie zdejmujemy je z patelni pozostawiając tłuszcz do którego wrzucamy malutkie kawałeczki melona, ćwiartki pomidorków oraz sok z limonki. Smażymy aż składniki widocznie się połączą tworząc sos. Gdy to nastąpi dodajemy krewetki i w razie potrzeby doprawiamy. Farsz układamy na połowie naleśnika i składamy w trójkąty  Podsmażamy na patelni z obu stron. 
Możemy podawać.
Smacznego!

Share:

6 komentarzy:

  1. nigdy nie jadłam, a to taki fajny i na bank smaczny pomysł :)
    pozdrawiam!
    Szana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, taki farsz do naleśników to bardzo ciekawy pomysł. Muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł na farsz - choć ja chętnie bym zjadła sam ten farsz, już bez naleśnika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Farsz rewelacyjny! Chętnie przygotuję takie naleśniki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowo i pysznie!
    Kuszące naleśniki,dla mnie..

    OdpowiedzUsuń