wtorek, 6 listopada 2012

Masterchef.

Masterchef czyli kuskus z przepisu Janka Paszkowskiego.
Już od pewnego czasu przymierzałam się do wypróbowania jakiegoś dania z książki przepisów Masterchefa. Padło na Janka Paszkowskiego, który w moich odczuciach może nie jest idealnym kucharzem, ale jest jedną z najbardziej sympatyczny i szczerych osoba w programie. Jeśli miałabym na kogoś stawiać to na niego i Kingę, a jakie są wasze odczucia?
 Macie swoich faworytów?

Kuskus szczerze polecam, wyszło pyszne. Osobiście nie dodałam orzeszków piniowych ponieważ nimi nie dysponowałam, a kuskus zalałam bulionem, przepis można znaleźć tutaj.
Share:

6 komentarzy:

  1. Bardzo smacznie prezentuje się ten kuskus :)

    Musze przyznać, ze .. to również moi faworyci, serio!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie przygotowywałem kuskusu inaczej niż zalanego po prostu wodą haha :P
    A ja kibicuję właśnie Jankowi ;)

    OdpowiedzUsuń